Известие

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на DRL модул на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    значи остава да развържеш минус кабелите щото във фара са общи, трябва да ги пуснеш до устройството, трябва да захраниш от горна страна с постоянни 12волта и накрая да измислиш как ще работят фаровете в нормален режим, светлинни клаксони и тнт.
    най-простото решение е да се поставят последователно на предпазителите диоди и фет да са П.
    значи в първия вариант имаш огромна промяна на заводската инсталация, във втория по-малка и си ограничен на 50% запълване. ами ако се окаже че е по-добре на 40 или 30....
    пак ти казвам, топлата вода е открита. тия модули са с по-проста схема, намесата в инсталацията е минимална и имаш възможност за настройки и монтажа е един и същ навсякъде.

    Н канални се ползват при някои японски автомобили където комутацията е по минус.

    При положение, че предлаганите 2-канални модули имат общ вход и 2 изхода, внедряването ако не се обединяват изходите въобще не е толкова лесна работа - ти самият каза защо. Ако ще обединяваме изходите, то защо е тогава 2 - канален модул?
    Една кофа мастило изписах за да обясня това, че и тук отново имаме търговски трикове, копирани наготово решения и схеми и липса на елементарна техническа мисъл.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      защото от бушониерата излизат 2 кабела /по един за всеки фар/ и връзката на модула се осъществява с едни специални щипки. просто се прищипва кабела на модула към кабела на фара. затова модула има един вход и два изхода. иначе схемата си е на смартдрл, всички други ползват много или по-малко тяхното решение.
      точка

      Comment


      • #63
        Аз реализирах тази схема,и я монтирах на алфата и на бравата.На алфата не се налага разделяне на дългите,но на фиата се наложи допълнително реле.Тока на схемата е 3,8 ампера и свети идеално.Себестойноста излиза около 7 лв. и тръгва и работи без особености.
        Attached Files

        Comment


        • #64
          а защо не ползва 556
          точка

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от dark05 Покажи съобщение
            Аз реализирах тази схема,и я монтирах на алфата и на бравата.На алфата не се налага разделяне на дългите,но на фиата се наложи допълнително реле.Тока на схемата е 3,8 ампера и свети идеално.Себестойноста излиза около 7 лв. и тръгва и работи без особености.
            Автора на тази тема бе написал, че при изключени светлини от лоста късите и дългите светлини са свързани паралел... Което значи, че ще светят и четирите предни крушки , когато е включен DRL-a. При теб така ли е или алфата ти е друг модел?
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #66
              при алфата ми не е така.Алфата е 156 2002 година
              Вързал съм ги на предпазителите които са за дългите и няма грижа.При бравата се наложи разделяне с едно реле и готово.На алфите преди вътрешният фейс мисля че ще се наложи това разделяне

              ---------- Post added at 13:00 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

              556 не ползвах защото ако има някакъв проблем по лесно мога да го диагностицирам а и имах 555.А няма да се спести кой знае колко място с двойният таймер.На бравата с три релета на платката се побира в цигарена кутия.Сложил съм допълнително два транзистора и по този начин дори не е нужен радиатор,тъй като не греят

              Comment


              • #67
                Здравейте колеги, да не отварям нова тема искам да попитам, сложиха ми такъв DRL модул и дългите светят на 30%. За да разделят късите и дългите са сложили реле, но когато гася колата от релето се чува един звук за около секунда и е много дразнещ. Някой знае ли дали може да се избегне това?
                sigpic

                ALFA ROMEO 156 1.8 TS

                Comment


                • #68
                  Колега, тук надали някой ще може да ти каже, просто понеже не е ясно какво точно са вързали и как. Най-добре иди там, където са ти монтирали модула и искай да ти оправят проблема.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #69
                    Те още там ми казаха, че понеже релето гаси плавно фаровете и за това се чува този звук
                    sigpic

                    ALFA ROMEO 156 1.8 TS

                    Comment


                    • #70
                      свързали са ти го кавали.

                      потърси някъде в моята тема по въпроса с DRL и виж как го направих аз. Имаше няколко решения, но накрая го направих с второ реле
                      Last edited by KirilSol; d.m.y г., 19:36.
                      Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                      Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                      Lancia Ypsilon '02

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от KRASKO Покажи съобщение
                        Те още там ми казаха, че понеже релето гаси плавно фаровете и за това се чува този звук
                        Ценно....
                        Дай некво инфо да не ходи народа при тези мастори...
                        Alfa Romeo 1.8 TS `98
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Про Арм се казва сервиза където ми го монтираха. А ако ми кажете къде мога да ида да го направят както трябва ще съм много благодарен, понеже сам няма да мога.
                          Last edited by KRASKO; d.m.y г., 16:21.
                          sigpic

                          ALFA ROMEO 156 1.8 TS

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от KRASKO Покажи съобщение
                            Про Арм се казва сервиза където ми го монтираха. А ако ми кажете къде мога да ида да го направят както трябва ще съм много благодарен, понеже сам няма да мога.
                            ще можеш, не е сложно. лошото е че много се разглобява таблото, където са релетата. Ако имаш желание ще ти кажа какво да направиш
                            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                            Lancia Ypsilon '02

                            Comment


                            • #74
                              Ако не те затруднявам може да ми кажеш и ще се пробвам. Благодаря предварително.
                              sigpic

                              ALFA ROMEO 156 1.8 TS

                              Comment


                              • #75
                                кой модул си купи? от габаритите ли се управлява?

                                както съм написал по-напред в темата, фаровете на 156 се управляват през реле (късите) и директно дългите. Този шум който чуваш е от релето, което започва да "бръмчи" защото пада захранващото напрежение заради DRL Модула. с други думи от 12V постепенно почва да намалява до 1-2V през релето и то започва да се затваря "бръмчейки"

                                какво трябва да се направи:

                                -разглабяш цялата дясна част на таблото над жабката
                                -точно зад мястото където се намира пасажерския еърбег (има десетина винта), но отзад гледано има 2 релета (по спомен едното е черно а другото кафяво)
                                -това кафявото е въпросното реле за фаровете което трябва да го "прескочиш"
                                и тук има няколко варианат, но аз го направих много лесно с още едно реле, което се управлява от габаритите (за това те питах твоя модул от габаритите ли се управлява)
                                Last edited by KirilSol; d.m.y г., 10:27.
                                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                                Lancia Ypsilon '02

                                Comment

                                Working...
                                X